Gangi




The Buldogs
Siedziba: Opuszczona baza wojskowa, wschodnie Arius
Dzielnica Czaszek, wschodnie Arius

Gang szeroko znany w całym mieście Arius. Wyróżnia się bardzo brutalnymi metodami i siatką wpływów przekraczającą umysł zwykłego śmiertelnika. Jeśli jesteś zabijaką, a współczucie jest ci obce i niepotrzebne, tutaj znajdziesz swój dom. Banda ta zazwyczaj przyjmuje wszystkich tych, co zaimponują przywódcy swoim podłym i zepsutym charakterem oraz umiejętnościami. Nie jest to miejsce dla byle cykorów, maminsynków oraz fajtłap.

Buldogsi, nazywani tak przez mieszkańców Arius oraz inne gangi, potrafią wgryźć się w niemalże każdy interes niczym hołota wściekłych psów. Ostatecznie postawili na narkotyki oraz sprzedaż alkoholu w metropolii ogarniętej częściową prohibicją, z czego mają największe zyski. Wielu chce sięgnąć po zakazany, alkoholowy owoc, który oferuje ten gang, ale barierą mogą być niebotyczne ceny. Buldogsi mają rozbudowany system produkcji narkotyków, którego żadna inna szajka nie może pobić. Do produkcji zatrudniają najlepszych kucharzy, jakich może im zaoferować splugawione podziemie.

Grupa „opiekuje się” również sutenerstwem. Większa część tego interesu jest opanowana przez prostytutki i alfonsów noszących znaki "The Buldogs". Nie jest to jednak priorytet bandy, toteż pracownicy tej gałęzi zwyczajowo mają „pod górkę”, posiadając mniejszą ochronę i wpływy. 

W kontaktach z wyżej postawionymi członkami tej grupy należy być bardzo ostrożnym i mieć głowę na karku, bo nie wiadomo, co takim brutalom strzeli do głowy. 



Funkcje

1 Przywódca
2 Zastępców
Kucharze
Dilerzy
Przemytnicy
Alfonsi
Prostytutki
Żołdacy
Medycy
Szpiedzy
 
____________________________






Bractwo Błękitu
Siedziba: Zrujnowany wieżowiec, zachodnie Arius
Dzielnica Magów, zachodnie Arius

Grupa enigmatyczna i niesamowicie niedostępna. Starają się ukryć swoje istnienie oraz interesy po wprowadzonych w Arius ograniczeniach użytkowania magii. Nie da się jednak nie zauważyć, jak skutecznie pociągają za sznurki w świecie rządzonym przez przestępców. 
Magowie nie zajmują się typowymi „nielegalnymi” zajęciami. Postawili sobie za punkt honoru misję wyzwolenia czarowników spod parszywych przepisów ograniczających ich wolność oraz możliwość rozwijania się i eksperymentowania. Nie dochodzą do tego jednak "przyzwoitymi" drogami, gdyż są one według ich mniemania nieskuteczne.

Bractwo szkoli przyszłych adeptów w sztukach magicznych. Niestety nie wszystkie są dostępne w gangu, gdyż niektóre dziedziny są pogardzane nawet przez najbardziej tolerancyjnych czarowników. 

Jeśli wyrazisz szczerą chęć nauki, samozaparcie i talent, możesz spróbować wstąpić w ich szeregi. Wylecieć stąd jednak o wiele łatwiej - sknocisz powierzone ci zadanie lub wykażesz się impertynencją, nic trudniejszego. Starsi członkowie tej grupy bywają bardzo okrutni i surowi.

Ze względu na ograniczenia dotyczące magii i ciągły brak zaklętych towarów na rynku, magowie dorabiają sobie przemytem magicznych składników oraz przedmiotów. Nikt nie wie, gdzie trafiają te sprzęty, jednak nie można zaprzeczyć, że każdy gang posiada chociaż jeden. Są to towary najwyższej jakości, a po kątach szepcze się, że lepszych niż w „Bractwie...” nigdzie nie znajdziesz. 


Funkcje

2 przywódców (rodzeństwo)
2 zastępców
Magowie (czarnoksiężnicy)
Szamani
Uczniowie/Adepci
Alchemicy/ Zaklinacze
Przemytnicy
Handlarze ludźmi
Żołdacy
Szpiedzy

____________________________






Harpie
Siedziba: Doki, południowe Arius
Czerwona Dzielnica, południowe Arius

Najmniej doceniany wśród innych gangów ze względu na płeć jej członków. Jeśli jednak potrzebujesz najemnika, który ma wykonać zadanie szybko i bez niespodzianek, „Harpie” będą najlepszym wyborem. W tej grupie znajdziesz kobiety specjalizujące się w wielu dziedzinach, począwszy od cichych zabójstw po prawdziwe rzeźnie. Bez wahania wykonają też zadania ochroniarskie, przemytnicze, szpiegowskie czy wymagające kradzieży przedmiotów.

Oryginalność tej, nastawionej na typowo wojskowe zadania, grupy tkwi w członkach. Otóż do „Harpii” wstąpić mogą tylko kobiety. Jedynymi mężczyznami, którzy pojawiają się między tymi amazonkami, są niewolnicy, których handlem zajmują się „dorywczo”. Wśród kobiet znaleźć można wiele byłych komandosek i żołnierek, które w większości przypadków zostały wyrzucone z wojska i nie mogły odnaleźć się w innych zawodach.

Zajęcia „Harpii” mogą wydawać się proste, lecz wymagają od członkiń mafii niezwykłej dyscypliny oraz umiejętności walki. Nie należy dać się zwieźć ich pięknej aparycji - każda z tych kobiet potrafi się bronić przed namolnymi przybyszami.

Mówi się, że ich wielkim atutem jest specjalna grupa wyszkolonych snajperów-cieni, którzy podejmują się tylko niecodziennych zadań. Nikt jednak nie widział takowej jednostki w akcji, sądzi się więc, że to tylko plotka wypuszczona przez wojowniczki.



Funkcje
 
Przywódczyni
Zastępca
Żołdacy
Medycy
Technicy
Handlarze ludźmi
Przemytnicy
Szpiedzy


____________________________



 
„Cyber Warfare” 
Siedziba: Opuszczona centrum handlowe, północne Arius
Dzielnica Wschodzącego Słońca, północne Arius

Najmłodszy z panujących na ulicach Arius gangów, bo powstały zaledwie 4 lata temu. Nie należy jednak brać tego jako wadę, a bardziej zaletę – doskonale znają potrzeby dzisiejszego świata, nie bacząc na stare poglądy. Sprawnie przebijają się przez starych wyjadaczy, wyrąbując sobie drogę ku ostatecznej władzy.

Grupa została założona głównie, by zjednoczyć cyborgi pogardzane w innych organizacjach przestępczych, które nie wykorzystywały w pełni ich umiejętności. Nie są oni jednak jedynymi członkami, gdyż każdy o umiejętnościach informatycznych, cybernetycznych lub technicznych może należeć do bandy. Grupa zajmuje się w pierwszej kolejności cyberprzestępstwami, które zyskują coraz większy rozgłos w Arius. Kradzież informacji, łamanie zabezpieczeń, wprowadzanie fałszywych danych i wiele innych działań – większość z nich jest popełniana przez utalentowanych hakerów oraz informatyków tego gangu.

Kolejną specjalnością „Cyber Warfare” są popularne ostatnio implanty (ze względu na ogrom możliwości jakie dają). Nie chodzi tutaj jednak o zwykłe elektronowe ulepszenia, które wszczepi każdy doktor. Jeśli potrzebujesz czegoś naprawdę potężnego i unikalnego, szybko próbuj złapać kontakt z "Cyber Warfare". 
Nikt do końca nie zapewnia bezpieczeństwa nowatorskich poprawek, nawet chirurdzy wykonujący tę robotę, jednak sam podejmujesz ryzyko.

Mało kto widział przywódcę tej nowoczesnej bandy. Nawet niektórzy jej członkowie, zwłaszcza ci niższego szczebla. Powiada się, że to tak naprawdę wielki komputer o niesamowitych możliwościach, daleko wykraczających poza znaną zwykłym ludziom technologię. Ponoć trójka zastępców nieustannie pilnuje tajemnicy bossa. Ogromny komputer może być jednak tylko plotką, jak wiele innych. 


Funkcje

Przywódca
3 zastępców
Informatycy
Hakerzy
Chirurdzy cybernetyczni
Technicy/Inżynierowie
Szpiedzy
Szkielet Smoka Panda Graphics