Rasy


Ludzie – są najliczniejszą rasą zamieszkującą Ziemię. Najłatwiej potrafią dostosować się do każdych warunków, ale czasami i tak trudno ich zadowolić. Odnajdują się praktycznie w każdych zajęciach i mogą wyszkolić właściwie we wszystkim. Potrafią władać magią, choć nie pokonują w tym długowiecznych elfów. 

Ludzie dorosłość osiągają w wieku 18 lat, a dzięki nowoczesnej technologii i medycynie mogą żyć do ok. 120.




Elfy – są jedną z najmniej licznych ras. W przeciwieństwie do ludzi trudno im się dostosowywać do obecnych warunków. Wyglądem są do nich podobni, jednak wyżsi i, zdaniem wielu, bardziej urodziwi (zwłaszcza elfie kobiety). Ich cechą charakterystyczną są spiczaste uszy. Elfy nie są tak silne jak inne rasy, ale nadrabiają to szybkością i zwinnością. Większość z nich ma wrodzone zdolności magiczne i nauka czarów przychodzi im z dużo większą łatwością.

Elfy dorosłość osiągają w wieku 20 lat, a żyją ok. 1000.




Półelfy – wynik związku człowieka z elfem. Łączą w sobie cechy obojga rodziców - są zwinne, ale jednocześnie wytrzymałe. Również mają spiczaste uszy, choć nie tak długie jak u elfiego rodzica, mężczyźni posiadają zarost. Często ujawniają się u nich dość potężne zdolności magiczne. 

Dojrzałość osiągają w wieku 18 lat, żyją do ok. 200.




Krasnoludy – niskie i krzepkie istoty. Często posiadacze długich włosów oraz, w przypadku mężczyzn, gęstych bród będących ich dumą. Istoty silne i wytrzymałe, ale jednocześnie często brutalne, wulgarne i chciwe. Są jednak wspaniałymi technikami i konstruktorami, a urządzenia stworzone ich rękoma często jawią się jako najlepsze w swoim rodzaju. Magowie wśród nich trafiają się niezwykle rzadko. 

Pełnoletność uzyskują w wieku 18 lat, a żyją do 400.




Orkowietak zwani homo sapiens robustus o niewyjaśnionej, jeszcze, linii pochodzenia gatunku. Niebywale silni i wytrzymali. Są wyżsi i bardziej umięśnieni od ludzi, a zarazem dość szpetni. Mają duże głowy z małymi oczkami, sporymi ustami z wystającymi szablami jak u dzika i wielkimi nosami. W walce są nieustraszeni, ale niestety dość głupi, dlatego myślenie zazwyczaj zostawiają innym. 

Dojrzałość osiągają w wieku lat 16. Mało który ork dożywa starości, głównie ze względu na ich skłonność do wszczynania walk, ale jeżeli już się tak stanie mogą przeżyć ok. 150 lat.




Cyborgi – istoty dowolnej rasy, których układ nerwowy połączony jest bezpośrednio z systemem elektronicznym i Zipnetem. Ze względu na komputerowe ulepszenia posiadają nadnaturalne zdolności, takie jak widzenie w podczerwieni, zwiększona pamięć i inteligencja, większa siła oraz wyostrzone zmysły. Są też świetnymi informatykami i hakerami. Ich największą wadą jest jednak częsta potrzeba konserwacji urządzeń do których są podpięci, a także skokowe wahania nastrojów czy postępująca utrata człowieczeństwa.




Mutanci - są to odmieńcy, powstali poprzez nadmierny kontakt danej istoty (elfa, człowieka lub innych) z niebezpieczną radioaktywnością. Intensywność mutacji zależy od stopnia napromieniowania oraz organizmu chorego. Osobnik może stać się w równym stopniu bezmyślnym, ogromnym potworem, jak i wycieńczonym wrakiem tego kim był kiedyś. 
Mutacje wpływają na umysł i ciało na różnych poziomach, czasem zwiększając inteligencję, masę mięśniową lub rozmaite atrybuty. Zawsze jednak idzie to ogromnym kosztem innych cech. Mają odpychający wygląd, niejednokrotnie mocno różniący się od dawnego. Charakteryzują się gnijącą skórą o niezdrowym kolorycie, a także odrobinę niezgrabną posturą. Niektóre z nich potrafią nawet świecić w ciemnościach. 

Długość życia mutanta zależy od gatunku z jakiego powstał, jest ona jednak bardzo zredukowana, często nawet o połowę.
Szkielet Smoka Panda Graphics