Wolne Postacie

Jeśli chcesz przejąć którąś z postaci wolnych, system prosi o zgłoszenie tego wraz z mailem w dziale "Regulamin i zapisy". Czerwony kolor czcionki oznacza postać zajętą.

Kobiety

Salindra Rhawones

Wiek: 80 - 100 lat
Rasa: Elf
Zawód: Modelka, piosenkarka

Historia:

Historia Salindry wygląda jak "amerykański sen" o którym tak chętnie czyta się w przedwojennych magazynach.
Jednak los się do niej z początku nie uśmiechał. Zesłał śmierć, w postaci kul od jednego z miejskich gangów, na rodziców oraz młodszą siostrę. Przeżyła tylko piękna Salindra. Kobieta jednak nie należała do osób, które zaczną płakać i użalać się nad sobą. Po długiej żałobie wzięła się w garść i postanowiła walczyć o swoje życie, które zostało jej tak hojnie darowane.
Młoda elfka pracowała w jednym z barów jakich wiele w Arius. Przebrzydła dzielnica nie była odpowiednia dla istoty jej urody i elegancji, jednak trzeba za coś żyć. Bohaterka obscenicznych żarcików i rubasznych podtekstów starała się po prostu wykonywać swoją pracę.
To tu właśnie zauważył ją pewien mężczyzna. Przedstawił się jako Frederic Aver, opiekun wschodzących gwiazd. Przekonał Salindrę, iż idealnie nadawałaby się do zawodu modelki, prezentując sobą młodość, świeżość i piękno jakiego brak jest w tym skostniałym biznesie. Rhawones, choć z początku nieufna i nieprzekonana, uwierzyła w końcu młodemu i obrotnemu biznesmenowi.
Aver dotrzymał słowa sprawiając, że kariera Salindry pogalopowała w zaskakującym tempie. Jej zdjęcia dekorowały popularne magazyny, a cyberwidea z udziałem elfki były hitami Zipnetu. Stała się sławna i bogata w mig odmieniając swoje życie. Wykazuje się talentem i rozwagą w przyjmowaniu kolejnych kontraktów, skupiając się teraz na swojej karierze piosenkarki. Obdarowana, przez elfi rodowód, cudownym głosem stara się podbić i tą dziedzinę sztuki. Niestety jednak sława bywa bardzo bolesna, a wielu wymaga od niej więcej niż chce dać.

Portret psychologiczny:


- pewna siebie i uparta

- bywa jednak, że jest czasami dziecięco naiwna

- wesoła, uśmiechnięta i przyjazna

- czasem pokazuje swoją drugą, bardziej namiętną stronę

- kochliwa

- zawsze wie jak się zachować, elegancka


Zyra Black (imię przykładowe)

Wiek: 18 - 25 lat
Rasa: Cyborg (człowiek)
Zawód: Haker w gangu Cyber Warfare

Historia:

Zyra jest córką jednego z chirurgów cybernetycznych gangu Cyber Warfare. Ojciec jednak starał się chronić córkę przed złem tego świata. Trzymana pod kloszem i w zamknięciu, młoda Black próbowała wyrwać się spod władzy samotnego rodzica. I nawet choroba układu odpornościowego, tak naprawdę wmówiona córce przez ojca, nie powstrzymywała jej przed wymykaniem się z domu i samodzielnym zwiedzaniem Arius.
Niebezpieczeństwo jednak dopadło nieostrożną Zyrę. Pewnej nocy została zaatakowana przez jakiegoś wariata z nożem, który bestialsko wyłupił jej lewe oko oraz zmasakrował ciało. Nieprzytomną i zakrwawioną dziewczynę znaleźli funkcjonariusze STAR, którzy zabrali ją do szpitala. Tam też postawili przed jej ojcem dwie możliwości: przeszczepu fundowanego przez rząd lub rezygnacji z niego. Pan Black znał jednak trzecią opcję - napakowane technologią mechanizmy przemycane przez Cyber Warfare. Sam podjął się przeszczepu, który okazał się pełnym sukcesem.
Z początku przyzwyczajenie się do nowego "ciała" sprawiało Zyrze trudność. Jeszcze większym problemem okazała się propozycja ojca. Bo który normalny ojciec proponuje, by jego własna córka przyłączyła się do gangu? Nawet jeśli pan Black kieruje się tylko i wyłącznie ojcowską troską oraz tym, że będzie mógł ją mieć cały czas na oku - było to niecodzienne.
Chłopczyca jednak przystała na propozycję widząc w tym swoją szansę. Najpierw podlotek w gangu, później zdolna hakerka, która sprawnie zaczęła wykorzystywać możliwości nowego organizmu.  Gdy osiągnie odpowiedni wiek z całą pewnością będzie się starać o możliwość dowodzenia specjalną grupą hakerską gangu Cyber Warfare.

Portret psychologiczny:

- niezależna
- pyskata i niepodporządkowująca się temu, który podcina jej skrzydła
- sprytna i inteligentna, szuka zupełnie nowych dróg rozwiązywania problemów
- lubi żartować sobie z innych
- w gruncie rzeczy bywa jednak przyjazna dla tych, którzy na to zasługują
- ambitna
 
 

Mężczyźni

James Astertot (imię przykładowe)

Wiek: 35 - 45 lat
Rasa: Człowiek
Zawód: Biznesmen, polityk


Historia:

Bankier, który postanowił stać się kimś więcej. Znudzony ciągłym siedzeniem za biurkiem, James zaczął motać w systemach finansowych ludzi w Arius. Wydobywał z ich kont bankowych grube pieniądze, aż w końcu trafił na rachunek kogoś, kogo powinien omijać z daleka. Ówczesny szef gangu The Buldogs miał jednak nosa do talentów takich jak James. Postanowił darować mu życie w zamian za wspomaganie The Buldogs w ich walce o władze. James po niedługim czasie stał się dość ważnym, choć nadal niezależnym, członkiem gangu. Mając ich immunitet mógł rozwinąć swoją karierę, a nawet rozszerzyć ją o zawód polityka.

Portret psychologiczny:

- Inteligentny, błyskotliwy i wyrafinowany, prawdziwy dżentelmen
- Przenikliwy i ostrożny w osądach, trzy razy pomyśli zanim coś powie i zrobi
- Strateg nie tylko w rządzie, ale także poza nim
-  Przygotowany na wszystko, ma multum planów awaryjnych
- Gniewny w sytuacjach, gdy ktoś okazuje mu brak szacunku, bywa wtedy bardzo "zimno-okrutny"
- Bawidamek, wodzirej wszystkich eleganckich przyjęć


Grogur Frogmortu (imię przykładowe)

Wiek: 25 - 30 lat
Rasa: Ork
Zawód: Ochroniarz

Historia:

Grogur mieszka w Arius odkąd pamięta. Wychowywany był przez babkę, która nie szczędziła mu pasa na goły tyłek, jeśli coś szło nie po jej myśli. Półork nie mógł jednak narzekać na brak miłości z jej strony - w gruncie rzeczy próbowała budować jego charakter. Grogur miał w życiu o wiele lepiej niż większość dzieciaków pałętających się po ulicach metropolii. Przynajmniej wiedział dokąd wracać.
Frogmortu wyrósł na mężczyznę o rosłej i słusznej budowie. Niestety nigdy nie ciągnęło go do nauki czy szkoły, toteż każdy argument sprowadzał się u niego do pięści. Stał się typowym zabijaką, który pierwsze pieniądze zarobił na nielegalnych walkach bokserskich.
Właśnie podczas jednej z takich walk silnego półorka zauważył pewien elegancko ubrany, ludzki mężczyzna.
Przedstawił się jako Frederic Aver, menadżer wschodzącej gwiazdy sceny muzycznej - Salindry. Piosenki elfki, dzięki urodzie oraz niespotykanemu talentowi piosenkarki, wspinają się na szczyty list przebojów. Niestety wraz ze sławą przychodzą także jej ciemne strony. Wielu zabijaków próbuje wyrwać od Salindry coś więcej niż autograf, była ponoć także próba porwania.
Frederic zaoferował niemałą fortunę za ochronę jego małej gwiazdki. Grogur szybko przystał na propozycję, nigdy w swoim życiu nie widząc takiej ilości pieniędzy. Spodobała mu się ta praca, gdyż robił to co zawsze, a płacili mu więcej. Mówi się jednak, że elfka zauroczyła Frogmortu do tego stopnia, że gotów byłby skoczyć za nią w ogień i to nawet za darmo.
 
Portret psychologiczny:

- niezależny i impulsywny
- krewki, gniewny
- najpierw bije, później zadaje pytania
- nie jest zbyt inteligentny
- chciwy i łasy na pieniądze
- trudno go złamać
- miły, opanowany i lojalny ponad życie tylko wobec Salindry


Cierń (imię przykładowe)

Wiek: 80 - 120 lat
Rasa: Półelf
Zawód: Najemnik, specjalista od broni i ładunków wybuchowych

Historia:

Niewiele wiadomo o Cierniu. Pojawia się i znika w tych momentach, które mu odpowiadają. Nikt nie zna jego historii, przewija się jednak ogrom plotek. Żadna z nich nie jest potwierdzona.
Powiada się, że Cierń to bękart pewnej bogatej i wpływowej persony należącej do Rządu Arius. Mężczyzna porzucił Ciernia i jego matkę, gdy półelf był jeszcze malutkim dzieckiem. Rósł przepełniony nienawiścią do ojca, co było jeszcze bardziej podżegane przez wściekłą matkę. Wmawiała swojemu synowi, że mężczyzna porzucił ich dla własnych, egoistycznych potrzeb.
Nie wiadomo skąd Cierń posiadł tak ogromne umiejętności. Szkolił się sam czy ktoś mu w tym pomógł? Czy to matka nauczyła go tej odrobiny magii? Dlaczego nie posługuje się imieniem i nazwiskiem? Same zagadki, znikome odpowiedzi.
Półelf służył wielu gangom, nie dbając o lojalność wobec żadnego z nich. Jest wolnym strzelcem, którego osoba wzbudza jednocześnie szacunek i strach. Jeśli do jakiejś akcji wzywa się Ciernia - strona przeciwna ma przechlapane. Wszystko to, by zniszczyć miasto, które odebrało Cierniowi ojca.
Cierń niestety nie jest wszechmocny. Jego umysł, przeżarty gniewem na rodziciela i system który stworzył, jest dość niestabilny. Bardzo łatwo wpada w gniew i... Rozmawia sam ze sobą. Jego druga "osobowość" jest ponoć jeszcze gorsza niż ta prawdziwa. Czasem nawet przejmuję władzę nad półelfem
Kto ośmieli się zatrudnić go ponownie?

Portret psychologiczny:

Cierń posiada dwie strony charakteru
* cichy, tajemniczy, zimny i wyrachowany
* swoiście elegancki
* nie poddaje się żadnej presji
* perfekcyjny w swoich działaniach
- porywczy i przepełniony wściekłością
- mordercze instynkty i dziki charakter
- butny, sarkastyczny i nieokrzesany
- ból sprawia mu radość


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szkielet Smoka Panda Graphics